İRLANDA GEZİSİ-İRLANDAYI ZİYARET ETMEK İÇİN SEBEB

anda'yı ziyaret etmenizi sağlayacak 2

İRLANDA GEZİSİ-İRLANDAYI ZİYARET ETMEK İÇİN 22 SEBEB

On yıl önce ilk defa İrlanda'yı ziyaret ettim.
Adamım, on yıllardır konuşmadığını hissetmiyor musun? Shivers.
Ve bir ay önce Emerald Isle'i ailemle araştırıyordum. On dokuz yaşında ben havaalanında uyudum, tek kullanımlık bir film kamerası kullandı ve sadece 5 dolar balık ve cips yedi. Vay canına, zaman değişti.
Bir şey olmadıysa da, dünyaya olan merakım ve gittiğim ve sevdiğim yerlere geri dönme arzusu ve onları daha iyi tanımak. Ve bu İrlanda ziyaret için kesinlikle böyle oldu .
İrlanda'yı ziyaret edin
Dunbrody Evi çevresindeki bahçeler ve mülk
Ama dünyanın dört bir yanında benim yeni Zelanda evimden farklı bir adaya yolculuk etmek için başka bir nedenim vardı.
Noel tatili için Virginia'da evdeyken, ailemi İrlanda gezisiyle şaşırttım. Uzun zamandır keşfetmek istediklerini bildikleri bir yerdi, ama asla kendi başlarına kitaplamadı. Şey, iyi bir şey, işleri karıştırmak ve bok yapmak için buradayım, değil mi?

Ailem, muhtemelen on yıldan fazla bir süredir tatile çıkmayan çok çalışkan insanlar ve hatta yurt dışına gitmiyorlar. Yıllar geçtikçe iniş çıkışlarımız oldu, ama sonunda çılgın fikirlerimi ve hayallerimi desteklediler, ve nihayet nasıl olduğunu bildiğim en iyi şekilde teşekkür etmek için bir pozisyonda olmak gerçekten iyi bir his - bir macera !
Bir yetişkin olmak için cehennem evet!
İrlanda'yı ziyaret edin
Dev'in Geçidi
Yaklaşık on yıl boyunca yalnız seyahat eden biri olarak, başkalarıyla seyahat etmek zor olabilir. Bir şekilde seni zalim bir genç olarak gören anne ve babanla seyahat etmek genelde imkansızdı.
Ama iyi olan her zamanki ve her zamanki ve her çılgın anıydı.
Onların soğuk bir tatil geçirmelerine izin vermedim, bunun yerine onları mümkün olduğunca görmek için İrlanda'nın her köşesine sürüklüyorum .
İrlanda'da keşfettiğimiz serin noktaların paylaşılacağı çok çılgın anlarım, anekdotlar ve hikayelerim var, ama bu arada, yolculuğumdan en sevdiğim 20 fotoğrafla yol arkadaşınızı pike etmek istedim. Keyfini çıkarın!
İrlanda'yı ziyaret edin
Büyük Dublin şehrinde başlayıp, Trinity College Kütüphanesi'nde Kells Kitabı'nı görmek için ebeveynleri almak zorunda kaldı Dört İncil'in ünlü bir ışıklı makalesi yaklaşık 800AD'tır, bu benim üniversitede okuduğum en sevdiğim tarihi kitaplardan biridir ve her seferinde Dublin'dayım ve pişman değilim.
Bu okuma odası ne kadar muhteşem?
İrlanda'yı ziyaret edin
Büyük şehirde konfor içinde kalmak isteyenler, rahat ve 5 yıldızlı lüks bir tesis olan Dublin'deki Merrion Hotel'de dinlenmek istemiyoruz.
İrlanda'nın merkezindeki en büyüleyici Georgian binalarına sıkışmış olan Merrion kesinlikle geziden en sevdiğim konaklama yerlerinden biri ve rahat bir zarafetin vibe'si olabildiğince rahat hissetmenizi sağladı.
İrlanda'yı ziyaret edin
Anne anne!
Dublin'den bir kiralık araba aldık ve şoförümüz (beni), birkaç yıl önce ilk ziyaret ettiğim yerler olan Wicklow Dağları Milli Parkı ve Glendalough üzerinden güneye inerdi.  during a conference but was so fogged in you couldn’t see anything. This time the weather was much better and we had the freedom to stop wherever we wanted with our own hire car.
Cidden, Wicklow'un İrlanda'nın en az yer alan bölgelerinden biri olduğunu düşünürsem, tüm seyahat için burada kalabilir ve mutlu olabilirdim.
İrlanda'yı ziyaret edin
Ailem için gezi vurgulamak muhtemelen Wexford Co Dunbrody evinde kalıyordu İrlanda'nın muhteşem güney sahilindeki Hook Yarımadası'nda yer alan samimi bir lüks otel, İrlandalı ünlü şef Kevin Dundon ve eşi tarafından yönetiliyor, bir süre saklanıp bir süre için ayrılmak istemediğiniz bir yer.
Aslına bakarsanız, TV şovları, ailemi İrlanda'yı ziyaret etmeleri için ilham vermişti ve muhteşem bir orman ve bahçeler, kendi pub ve birahanelerinin tadını çıkarıyorlardı. otantik, modern İrlanda gibi.
İrlanda'yı ziyaret edin
Şirin sahil kasabası Cobh ne kadar etkileyici? Titanik için son çağrı noktası olarak ünlü olan Cobh, İrlanda'daki birçok sevimli küçük sahil kasabasından biridir ve normal yaşamınızı bırakmanız ve bir güne kaçmanız için yalvarıyor.
İrlanda'yı ziyaret edin
Doğum günümün Kinsale yakınlarındaki bir köyde sıkışıp kaldık , bu rezalettiğim bu çok güzel Airbnb'yibuldum Beklediğimden biraz daha rüstikti ama inanılmaz host ve stil onun için yaratıldı ve hatta ebeveynlerim de sonuna kadar dönmüştü.
Airbnb 'ye bugün 30 $' lık seyahatim için kodumu kullanarak katılabileceğinizi unutmayın.
İrlanda'yı ziyaret edin
Ailem, en sevdikleri İrlanda macerasını seçmekte zorlandı, ancak Ring of Kerry boyunca sürmek kesinlikle onlardan biriydi.
Hayır, bu görüşlerden hiç bıkmayacağımı düşünmeyin!
İrlanda'yı ziyaret edin
İrlanda'da ziyaret etmek istediğim yerlerden biri Killarney'di. Güzelliği ile ünlü bir bölge, Killarney Milli Parkı turistik ama hayal kırıklığına uğratmadı. Biz bir gün bir ayakkabıcı vardı, bizi dolaşmak için klasik bir araba (at arabası) işe alma, kesin bir vurgu yapıldı.
Tarihsel binalar için bir şeyim olduğu için Muckross Evi'nin üzerinde köpürüyordum . Baygınlık!
İrlanda'yı ziyaret edin
Bu kez , daha az bilinen Kerry Cliffs lehine ünlü turistik Moher Cliffs'i atlamaya karar verdik Vahşi Atlantik Yolu üzerinde Portmagee boyunca saklanan Kerry Cliffs , Skellig Adaları ve Puffin Adası'na bakan daha da çarpıcı ve dramatik.
İrlanda'nın muhteşem batı sahili ve Ring of Kerry boyunca Wild Atlantic Way'i sürmek, aile yolculuğumuzun en sevdiğim yerlerinden biriydi ve kesinlikle geri dönüp bir kalp atışında tekrar ediyorum.
İrlanda'yı ziyaret edin
İrlanda etrafındaki terkedilmiş kalelerden bazılarını keşfetmekten hiç yorulmamıştım. Beni suçlayabilir misin.
İrlanda'yı ziyaret edin
Düşündüğünüz gibi, Dingle Yarımadası'ndaki Dunquin İskelesi, gördüğünüz en doğal limanı kazanır mı?
Resimde değil, kasırga rüzgarları beni devirdi.
İrlanda'yı ziyaret edin
İrlanda'dan bir başka önemli vurgu Ashford Castle'daki Lodge'da kalmaktı İrlanda'nın en ikonik kale oteli, destansı bir konaklama deneyimi arıyorsanız, kalenin kendisinde ya da Lodge'daki arazide kalabilirsiniz.
Neden evet, bence tüm çocukluğumun prenses fantezileri gerçek oldu.

Kuzey Irlanda

İrlanda'yı ziyaret edin
Yolda 10 gün sonra velilere veda ettikten sonra, Kuzey İrlanda'yı kendi başıma araştırmaya yöneldim ve vay vay canına, sadece inanılmazdı.
2008'de Kuzey İrlanda'yı ilk defa Avrupa'da yurtdışında yaşadığım ilk yıllarında ziyaret ettim ve geri dönüp taze gözlerle görünmesi neredeyse on yıl sonra oldukça özel bir şey.
Benim en sevdiğim nokta, diğerlerinin yanı sıra, muhtemelen 1755 yılında somon balıkçı tarafından kurulan Carrick-a-Rede halat köprüsüydü.Günümüzde, bir adaya yayılan epik bir sallanma köprüsü, karşınıza çıkmak için sıraya girmeye değer.
İrlanda'yı ziyaret edin
Muhtemelen dünyanın en ikonik ağaçlıklı köy yolunda, Kuzey İrlanda'daki Karanlık Çitler Game of Thrones ile ünlü hale getirildi ve şimdi kendi başlarına popüler bir turistik yer.
Dikkatli olun, içeride insanlar olmadan fotoğraf çekmek için uzun bir süre beklemek zorunda kaldım.
İrlanda'yı ziyaret edin
Kıyı Causeway Rota Kuzey İrlanda boyunca herhangi roadtripper için bir rüya.
İrlanda'yı ziyaret edin
Kuzey İrlanda'yı arabayla keşfetmeyi kesinlikle tavsiye ederim. Sonunda ne olduğunu görmek için pek çok dar bir virajlı yoldan aşağı inmiştim ve genellikle Kinbane Şatosu gibi başka hiçbir yerde bulamadığım noktaları keşfederken ödüllendirildim.
İrlanda'yı ziyaret edin
Keşfedilecek birçok ortaçağ köprüsü ve kalesiyle Kuzey İrlanda'daki sevimli küçük kasabalardan bazılarını keşfetmek.
İrlanda'yı ziyaret edin
Gün batımında Dunluce Kalesi oldukça muhteşem. Güzel Antrim kıyısında bir ortaçağ İrlandalı kale 1500 etrafında inşa, bu harap devlet artık deniz ve benim gibi dost kale Meraklısı için mutlaka ziyaret yukarıdaki ikonik tıraşlama olduğunu bulunuyor.
İrlanda'yı ziyaret edin
Ve tabii ki Kuzey İrlanda'ya gelemezsiniz ve ünlü Dev'in Geçidi'ni ziyaret edemezsiniz .
İnanılmaz bir kaya oluşumu ve İrlanda'nın en ünlü turistik yerlerinden biri, harika bir hikayeye sahip vahşi bir sahil şeridi. Eğer yakından uzaktan evinin bacasını görebilirsiniz bakarsak, Finn McCool adındaki 54 ayak uzunluğunda dev tarafından yapılmış. Dev'in Geçidi bir sebepten ötürü popülerdir, ancak herhangi bir İrlanda ziyaretinde yapılması gerekir.
İrlanda'ya gittin mi? En sevdiğin noktalar hangileriydi

Yorum Gönder

0 Yorumlar