Eski Blog Yazılarınızla Ne Yapmalı

Eski Blog Yazılarınızla Ne Yapmalı?

Bu aktif şirket blogu hala 2006'ya kadar uzanan 900'den fazla sayfanın yayınlarını içeriyor
Bu durum, mevcut SEO'ları ve içerik takımlarını biraz turşu içinde bırakır. Sitenizde aşırı miktarda eski blog yayını varsa ne yapmalısınız? Orada oturuyorlar mı? Eğer gerekiyor mu yapmak onlar hakkında bir şey?

Neden eski blog gönderilerini ele almaktan rahatsız oluyorsunuz?

Pek çok sitede, eski sayfaların iyileştirilmesi veya ölçeklendirilmesinin dikkate alınmasının en büyük nedeni sayfaların sayısıdır. Geçmiş içerik yöneticileri kaliteye göre miktar seçtiyse, eski posta yığınları eninde sonunda gömülür, tüm dökmeyen konular önceden yazılmıştır ve içeriğinizin envanterini tutmak gittikçe zorlaşmaktadır.
Teknik açıdan baktığınız eski içeriğin ölçeğine bağlı olarak, ileri sürdüğünüz sayfaların sayısını geri çevirmek tarama verimliliğinizi artırmanıza yardımcı olabilir. Google, 100 iyi içerik parçası bulmak için 1.000 URL'yi taramak zorunda kalırsa, dikkatinizi çekecek ve gelecekte içeriğinizi taramak için çok fazla zaman harcamayacaktır .
Pazarlama bakış açısıyla içeriğiniz markanızı temsil eder ve öne sürdüğünüz içerik setini geliştirmek, müşterilerin sizi alanınızda otorite olarak görme biçimini şekillendirmeye yardımcı olur. Mevcut içeriğinizi optimize etmek ve küratörlüğünü sağlamak, içerik koleksiyonunuzu daha net bir topikal odak haline getirebilir, daha kolay keşfedilebilir hale getirir ve kullanıcılar ve işletmeler için değer sağlamasını sağlar.
Daha yüksek bir seviyeye bakmak için bir saniyeye yakınlaştırma: Şirketinizin blog içeriğine yatırım yapmaya değer olduğuna karar verdiyseniz, mevcut kaynaklarınızdan en iyi şekilde yararlanmaya ve sizi geri tutmamalarına dikkat edin. .

Neyin tutulacağına karar verin: Envanter ve değerlendirme

Envanter

Blog yayınlarınıza erişmeden önce yapmanız gereken ilk şey, sahip olduklarınızı bildiğinizden emin olmaktır. URL'lerin tam bir listesi ve meta verileri koordine etmek hem değerlendirmede hem de belgelemede inanılmaz derecede faydalıdır.
Kullandığınız içerik yönetim sistemine bağlı olarak, bu listeyi edinmek bir veritabanı alanını dışa aktarmak kadar basit olabilir. Alternatif olarak, URL'ler, Google Analytics verileri, Web Yöneticisi Araçları ve Screaming Frog gibi bir araçla kapsamlı bir tarama kombinasyonundan toplanabilir. Bu gönderi , ihtiyacınız olan verilerin bu kaynaklardan nasıl elde edileceğine dair iyi bir bilgi vermektedir.
Henüz bir URL listesi olup olmadığına bakılmaksızın, bu noktada bağlantı yapısının neye benzediğini ve bunun CMS'de gördüğünüzden nasıl farklı olabileceğini görmek için blogunuzun tam bir taramasını yapmak da iyi bir şeydir.

değerlendirme

Neyin olduğunu öğrendikten sonra, içeriği değerlendirmenin ve üzerinde durmaya değip değmeyeceğine karar vermenin zamanı geldi. Bunu yaptığımda, şu 5 soruyu sormayı seviyorum:

1. Kullanıcılar için faydalı mıdır?

Kullanıcılar için yararlı olan içerik yararlı, bilgilendirici veya eğlenceli. Soruları yanıtlar, problemleri çözmelerine yardımcı olur veya ilgilenmelerini sağlar. Bu, ilham veren fotoğraflardan oluşan bir koleksiyona sorun giderme için izlenecek yoldan bir şey olabilir.
Farklı emlak bloglarından alınan bu 5 yıllık blog yayınları, mevcut kullanıcılara hala değer sunan geçmiş içeriği ve bir kullanıcı için daha az yararlı olabilecek geçmiş içeriği göstermektedir.

2. Bizim için faydalı mı?

Bize faydalı olan içerikler, organik sıralama, trafik veya geri dönüşler elde etmek veya dönüşümleri artırmaya yardımcı olarak iş değeri sağlamaktır. Ayrıca, marka oluşturmaya veya etkili bir şekilde topikal otorite oluşturmaya yardımcı olabilecek içeriklerin herhangi bir sitede bulunması harika.

3. İyi mi?

Bu, herhangi bir içerik hakkında soru sormak için biraz öznel bir soru olsa da, iyi olmayan içeriği okurken açık. Bu, içeriğin mantıklı olmaması, tonlarca gramer hatası bulunması, kötü organize edilmesi veya bir noktaya sahip olmaması gibi temel şeylerle ilgilidir.

4. İlgili midir?

İçerik en azından siteniz, sektörünüz veya müşterilerinizle teğet olarak alakalı değilse, bunu saklamak için gerçekten iyi bir nedeniniz olmalıdır. Zaten eski yeterliliklerden hiçbirini karşılamıyorsa, muhtemelen üzerinde durmaya değmez.
Büyük bir otel markasının bloğundan gelen bu müzikler, sektörleriyle en alakalı olmayabilir.

5. Herhangi bir sorun yaratıyor mu?

Sorunlu içerik, yinelenen içerik, yinelenen hedefleme, intihal metnini, yasal bir yükümlülük olan içeriği veya muhtemelen sitenizde ele almak istemediğiniz diğer sorunları içerebilir. Değerlendirme aşamasının, aynı konuyu hedefleyen yayınları tanımlamak için özellikle iyi bir fırsat olduğunu ve bunları birleştirebilmenizi sağladığını görüyorum.
Bu ölçütleri kullanarak, eski blog yazılarınızı “sakla” ve “saklamama” kovalarına ayırabilirsiniz. “Sakın tutma” en alakalı ilgili gönderiye veya blog ana sayfasına 301 yönlendirilebilir. Sonra diğerlerine daha fazla zaman verme zamanı.

Tuttuğunuz yayınlarla ne yapılmalı?

Yani şimdi sıralamak için bir "tutun" mesajları yığını var! Bunu şimdiye kadar yapan tüm mesajlar zaten bir tür değere sahip oldu. Şimdi içeriğin iyileştirilmesi, genişletilmesi, güncellenmesi ve tanıtılmasıyla bu değerin en iyisini yapmak istiyoruz.

iyileştirmek

İyi kemiklere sahip olan eski bir yazıyı geliştirmek için yola koyulurken, hedefleme ve genel yazı ve dilbilgisi üzerine geliştirmelerle başlamak iyi olabilir. Blog yayınınızın açık bir noktaya sahip olduğundan, belirli bir konu ve terimleri hedeflediğinden ve doğru İngilizce dilinde (ya da blog'unuzun hangi dilde olursa olsun) bunu yaptığınızdan emin olmak istersiniz.
İçeriğin kendisi iyi durumda olduğunda, ilgili ara bağlantı, alt metin veya şema işareti gibi parçanın ihtiyaç duyabileceği teknik iyileştirmeleri eklediğinizden emin olun.
O zaman güzel olduğundan emin olma zamanı. Satır sonları ekleme, teklifleri çekme ve görüntü etkilerini kullanıcı deneyimi gibi görsel iyileştirmeler ve kullanıcıların sayfada daha uzun süre kalmasını sağlayabilirsiniz .

Genişlet veya güncelle

Tüm eski blog gönderileri, büyük bir fırsat sunabilecek şekilde, zayıf bir biçimde zorunlu değildir. Bunlardan daha fazla değer elde etmenin bir başka yolu da, eski içeriği yeniden taze yapmak için içerdikleri bilgileri yeniden tanımlamak veya güncellemek. Veriler, bu büyük çabaya değer olduğunu söylüyor, eski yayınları güncelleyen iş blogcuları güçlü sonuçlar bildirmek için% 74 daha olası .
Bir gönderiyi genişletmenin veya güncellemenin birkaç yolu, ilk tezi ele almak, daha yeni veri eklemek veya daha yeni gelişmeleri veya değişen fikirleri entegre etmektir. Alternatif olarak, yeni bir görüntü, ilgi çekici video, hatta ses içeriği gibi başka bir ortamda yeniden yorumlayarak bir içerik parçasını genişletebilirsiniz.

Desteklemek

İçerik oluşturma ve optimizasyona kaynak ayırdıysanız, bitmiş üründe olabildiğince fazla göz elde etmeye çalışmak mantıklıdır. Bu, markalı sosyal kanallarda paylaşım ve yeniden paylaşım , blogunuzun ön sayfasına gönderilen gönderileri yeniden oluşturma veya sosyal yardım yoluyla bir miktar dış tanıtım gibi birkaç farklı şekilde yapılabilir .

Takip

Blogunuz budanmış ve mevcut içeriğinizden en yüksek değeri elde etmeye çalışırken, önemli bir son adım, bu değişikliklerin gerçekleştiği etkiyle ilgili sekmeleri tutmaktır.
Başarının en önemli ölçüsü organik organik trafiktir; Blogunuz, yayın oluşturma veya diğer belirli hedefler için tasarlansa bile, sayfadaki göz sayısı, içeriğin başarısı ile diğer önlemler arasında da güçlü bir korelasyona sahip olmalıdır. Trafik toplamlarının en iyi şekilde temsil edilmesi için Google Analytics’te açılış sayfasından organik oturumları izliyorum.
Ayrıca organik sıralamalara dikkat etmeyi seviyorum, çünkü bir parçanın belirli bir konu etrafında çekilip çekilmediğini ve bu terimlerle organik trafik kazanmak için yeterince başarılı olup olmadığına dair erken bir bakış elde edebilirsiniz.
Yaptığınız değişikliklerden bağımsız olarak, genellikle güncellenen içeriğin alaka düzeyini ve sıralamasını sıralamak için Google’ı birkaç ay alacaktır. Yani sabırlı olun, izleyin ve genişliyor, güncelleyin ve destekleyin!

Yorum Gönder

0 Yorumlar