Ahrefs Site Denetim Özelliklerine Genel Bir Bakış: Fikri Alabileceğiniz Şeyler

Ahrefs Site Denetim Özelliklerine Genel Bir Bakış: Fikri Alabileceğiniz Şeyler

Ahrefs Site Denetim Özellikleri
Bir site denetimi, bir web sitesinde büyük SEO endişeleri bulmanın en hızlı yollarından biridir. Site denetim araçlarının çoğu, bir alan adı eklemenizi gerektirir ve tıpkı Google'ın sitenizin genel SEO'sunu iyileştirmek için uygulayabileceğiniz öneriler sunması gibi web sitenizi tarar.
Geçmişte SEMRUSH'un site denetim özelliği hakkındakonuştum Bugün Ahrefs'in site denetim özelliği hakkında konuşacağız. Eğer ikisinden birini kullanmadıysanız, kesinlikle denemelisiniz. Sadece bu araçları kullanarak hızlı SEO hakkında daha fazla bilgi edebileceksiniz.
Eğer zaten bir hesabınız varsa, onların denemelerinden yararlanmalı ve kendiniz test etmelisiniz. En iyi şekilde yararlanmak için her ikisinden birine kaydolmanızı öneriyorum.
  • SEMRUSH için kayıt olun (14 günlük deneme sürümü)
  • Ahrefs'e kayıt olun (7 günlük deneme sürümü)

Ahrefs Site denetim özellikleri ve nasıl kullanılacağı:

  • Ahrefs hesabınıza giriş yapın ve başlamak için en üstte Site denetimi'ni tıklayın.
  • Yeni projelere tıklayın ve denetlemek istediğiniz alan adını ekleyin. Alanınızın yanı sıra rakibiniz için de kullanabilirsiniz.
  • Tüm özelliklerin daha iyi anlaşılması için yardım videolarına göz atmak iyi bir fikirdir (aşağıdaki ekran görüntüsünde bir ok ile yardım video bağlantısını işaretledim).
Kapsam ve tohumlar
Sahipliği doğrulayın:
Alanınız buysa, listelenen yöntemleri kullanarak sahipliğini doğrulamanız gerekir. Bu, web sitenizi tararsanız taramayı ve önerilen bir adımı hızlandıracaktır.
Sahiplik Doğrulaması
Doğrulanmamış alanlar için, Tarama hızı 2 sn başına 1 istek ile sınırlıdır.
Tarama ayarları:
Tarama ayarları
Varsayılan özelliği kullanabilirsiniz, ancak sahip olduğunuz web sitesinin türüne bağlı olarak Javascript, Dahili sayfaların sayısı ve diğerleri gibi ayarları değiştirmek iyi bir fikirdir.
Tüm bu ayarlara sahip olduğunuzda, ilk taramayı çalıştırma zamanı. Başlangıç ​​projesine tıklayın ve Ahrefs sihrini yapmaya başlayacak.
Ahrefs Tarama Günlüğü
Web sitesinin boyutuna ve ayarlarınıza bağlı olarak, taramayı tamamlamak için birkaç saat veya gün sürebilir. Tamamlandığında, taranan verilerinizi keşfedip gerekli işlemleri gerçekleştirebileceksiniz.
En içine atlayalım.
Projeleri tekrar tıklayın ve verileri görmek istediğiniz projenin durum sütununa tıklayın.
Ahrefs Projeleri

Bu sizi aşağıdaki gibi görünecek veri genel bakış sayfasına götürecektir:
Ahrefs Genel Bakış

Teknik SEO segmentine bağlı olarak önce düzeltmek istersiniz, seçenekleri keşfetmeye başlayabilirsiniz. Performans raporundan memnun değildim, doğru olmadığını hissettim. Ancak, normal olabilir çünkü doğru performans raporunu elde etmek için birçok faktör vardır.
Teknik SEO'yu anlayan biriyseniz, veri keşif sayfasını keşfetmeli ve mevcut hazır ayarlarla oynamalı ya da anlamlı veriler elde etmek için kendi hazır ayarlarınızı oluşturmalısınız.
Ahrefs Data Explorer
Verileri araştırırken bile, filtreler size en fazla yardımcı olacak. Size önerim, veri gezgini ile denemeye başla ve en iyi şekilde yararlanmak için ilk günden itibaren filtreler.
Teknik SEO'nuzu geliştirmek için önce yapmanız gereken birkaç şey:
  • Yüksek yükleme süresine sahip sayfaları tespit edin ve düzeltin
  • Web sitenizde ağır görselleri bulun ve optimize etmenin bir yolunu bulun
  • Kırık linkleri bulun (Dahili + harici) ve düzeltin
  • Yetim sayfaları bulun ve gerekirse bunlara bağlantı verin (bu Yoast SEO eklentisiyle de yapılabilir )
  • Eksik HTML etiketli sayfaları bulun
Ahrefs, aynı zamanda en kullanışlı bulduğum To-doadlı bir özellikten de gurur duyuyor Bu özellik sayesinde, herhangi bir sorunu bir görev olarak işaretleyebilir ve daha sonra excel formatına aktarabilirsiniz. Daha sonra, sorunu çözmek için ekibinizle veya hatta serbest çalışanlarla çalışabilirsiniz.

Genel Ahrefs Sitesi denetim özelliği:

Herhangi bir Ahrefs kullanıcısı için, doğru kullanıldığında bu site denetim özelliği oldukça yararlıdır. Arayüzün ve yardımcı videoların sadeliği, bu aracı dostu yeni başlayanlar ve deneyimli kullanıcılar hem yapar. Teknik SEO her zamankinden daha önemli hale geldikçe, bu sizin cephanelikte sahip olmak için harika bir araç olacak.
Ancak, SEMRUSH veya Ahrefs'i sadece site denetimi özelliği için almayı planlıyorsanız, bu amaç için özellikle daha ucuz ve geliştirilmiş diğer araçları keşfetmenizi öneririm. Şu anda önereceğim birkaç araç:
  • Sitebulb
  • Screamingfrog
  • Deepcrawl
Şimdi, ne kadar sıklıkla bir site teknik denetimi yaptığınızı bildirme sıranız. Hangi çevrimiçi veya masaüstü aracı kullanıyorsunuz? Görüşlerde görüşünü duymak için bekliyorum.

Yorum Gönder

0 Yorumlar