Adwords ile Seo Arasındaki Fark Nedir

Adwords ile Seo Arasındaki Fark Nedir

Seo ile adwords arasindaki fark
Merhaba, adım Tuncay. Ankara'daki Başkan ve İş Ortağıyım, ve Ankarada yaptığımız şeylerden biri de hem SEO hem de adwords. Gerçekten yararlı olan şeylerden biri SEO ve ücretli çalıştığı zaman. Ama daha da iyisi, SEO'ların, kendi eşyalarını daha iyi hale getirmek için ücretli olarak öğrenebilecekleri zamandır.
AdWords veya Google Reklamları ile ilgili harika olan şeylerden biri - bunu her ne zaman izliyorsanız, buna bir şey denilebilir veya başka bir şey denilebilir - yüksek tıklama oranına sahip olandan çok şey öğrenebileceğinizden, neyin iyi performans gösterdiğinden Ücretli ve ücretli olarak, Google’ın yazdığınız harika başlık etiketlerini veya nasıl yapacağını görmek için yaptığınız yeni bağlantı binasını yakalamasını beklemek çok daha hızlıdır. Bu yüzden bugün AdWords'ten öğrenebileceğiniz dört şey hakkında konuşacağım ve bunların gerçekten AdWords'e girmesi kolay şeyler.
Arayüz tarafından göz korkutmayın. Muhtemelen oraya girip kendinize bakabilirsiniz ya da AdWords kişinizle konuşabilirsiniz. Bahse girerim, bir ek bilgi uzantısının ne olduğunu bildiğinizden çok heyecanlanırlardı. Yani burada başlayacağız.

1. Negatif anahtar kelimeler

İlk şey negatif anahtar kelimeler. Olumsuz anahtar kelimeler, gerçekten çok önemli. Gösterilmemesi gereken şeyleri göstermek istemezsiniz.
Çoğu zaman bir AdWords hesabını ele geçirmemiz gerektiğinde, çok fazla negatif anahtar kelime yoktur. Ancak iyi yönetilen bir hesapsa, muhtemelen zaman içinde buraya eklenen çok sayıda negatif var. Bakmak istediğin şey, fakir bir kelime derneği olsaydı. Yani endüstrinizde, ucuz, özgür, iş, ve sonra gerçekten popüler arama ifadeleri ise, yorumlar ve kuponlar gibi şeyler, o zaman belki bu içerik oluşturmak için gereken bir şey ya da hizmetinizin nasıl sunulduğu hakkında düşünmek gerekir Sizin endüstriniz.
Öyleyse bunu değiştirmek için yapabileceğiniz şey, bu tür bilgileri sunmak için yapabileceğiniz farklı bir şey olup olmadığını görmek. İşletmenizin istemediği şeyler nelerdir? Bu şeyleri web sitenizin içeriğinde kesinlikle söylemiyor musunuz? Ya da, insanların aradığı şeylere karşı zıt görüşü sunabilmenin bir yolu var mı? Bunu bir içerik açısından düşünün.

2. Başlık etiketleri ve meta açıklamaları

Sonra bir sonraki şey başlık etiketleri ve meta açıklamalar. Başlık etiketleri ve meta açıklamaları asla bir kez yazılmamalı ve bir şey unutmamalıdır. Eğer bir SEO türü iseniz, muhtemelen her seferinde bir seferde gidersiniz ve bu başlık etiketlerini ve meta açıklamalarını düzeltmeye çalışırsınız. Ama sorun şu ki, bazen performans göstermeyen sadece bazıları var. Bu yüzden Google Search Console'a gidin, düşük tıklama oranına ve yüksek sıralamaya sahip başlık etiketlerini bulun ve ardından yenilerini test etmek için neler yapabileceğinizi düşünün.
Ardından bir AdWords kampanyası yayınlayın ve bu başlık etiketlerini reklamın başlığında test edin. Yeni reklam kopyasını test edin - bu, meta açıklamalarınız olur - ve gerçekte daha yüksek bir tıklama oranı sağlayan şeyleri görür. Sonra hangisi olursa olsun, ta-da, bu yeni başlık etiketleriniz ve meta tanımlarınız. Ardından bunları ekleyin ve ardından tıklama oranınızı artırın veya azaltın.
Bu sıralamaları izlediğinizden emin olun, çünkü açık bir şekilde başlık etiketi değişikliklerinin sıralamanızda bir etkisi olabilir. Ancak, anahtar kelime açısından zengin bir şeyse, bu harika. Kişisel olarak meta açıklamalarla oynamaktan hoşlanıyorum çünkü meta açıklamalarının başlık etiketlerinden daha fazla tıklama oranına sahip olduğunu düşünüyorum ve bu benzersizliği nasıl yaptığımız hakkında düşünmemiz gerçekten önemli. . Hayatımda gördüğüm en iyi meta tanım, bir SEO şirketi içindi ve bir numara sıralıyorlardı.
Belli ki bu sıralamaya çok güvendiler, çünkü "Yukarıdaki insanlar bana para ödedi. Aşağıdaki insanlar benim kadar iyi değil. SEO'nuz için beni işe al." "Bu iyi bir meta açıklaması" gibi. Öyleyse, özellikle bu marka sesine ve kişiliğinize, bu başlıklardaki meta açıklamaları eklemek ve ilk olarak reklamlarla test etmek ve kitlenizle neyin yanacağını görmek için neler yapabilirsiniz? Sadece bu reklamlar için tıklama oranını düşünmeyin.
Dönüşüm oranını düşündüğünüzden emin olun. Gerçekten çok uzun bir satış döngüsüne sahipseniz, elde edeceğiniz avantajların iyi olduğundan emin olun, çünkü gerçekleşmek istemediğiniz şey insanların çıldırmış gibi tıkladıkları bir reklamdır. Müşteriler sadece toplam çöp ateşi. Bu tür testlerle değerli iş yaptığınızdan emin olmak istersiniz. Bu sizin için biraz daha uzun bir parça olabilir.

3. Kelime kombinasyonları

Bakabileceğin üçüncü şey kelime kombinasyonları.
Dolayısıyla, AdWords’e aşina değilseniz, geniş eşleme düzenleyici fikrine aşina olmayabilir. Dolayısıyla, AdWords'te, örneğin tarifler için arama yapabileceğiniz geniş ifadelerimiz var ve "yemek tarifi" kelimesiyle ilgili her şey görünecek. Ama tırnak içinde bir cümle kurabilirsin. "Karbeyaz etimek tatlisi tarifleri" diyebilirsiniz. Sonra, "Bir biber tarifi istiyorum" derlerse, o gelirdi.
Eğer "etimek tarifleri" yazıyorsa, bu gelmeyecekti. Şimdi + karbeyaz etimek+ tarifleri olsaydı, o zaman "karbeyaz etimwk tatlisi" ibaresini içeren bir şey gelirdi, ki bu gerçekten faydalı olabilirdi. Çok sayıda farklı anahtar kelime kombinasyonunuz varsa ve bunun için zamanınız yoksa, çok sayıda ele geçirmek için geniş eşleme düzenleyiciyi kullanabilirsiniz. Ancak, bir saniye için bir AdWords kullanıcısı olarak iyi bir negatif anahtar kelime listenize sahip olmanız gerekir.
Artık geniş eşleme düzenleyicisinden gerçekten çıkabilen şeylerden biri, çok sayıda yeni içerik fikri. Bu geniş eşleme düzenleyici anahtar kelimelerin bir sonucu olarak kullanıcıların izlediği veya tıklama aldığı anahtar kelimelere bakarsanız, kullanıcıların alacağı en tuhaf ifadeleri bulabilirsiniz. İnsanların Google'a yazdığı birçok çılgın şey var. Hepimiz bunu biliyoruz, özellikle sesli arama ve açık bir şekilde sesli arama ise.
Yapılması gereken eğlenceli şeylerden biri, "tamam Google’ı" ve ardından arama ifadesinin "Tamam Google" ı belirttiği ve Google’ın "tamam Google’ı" artı ifadesini kullandığı için arama ifadesi olup olmadığına bakmaktır. Bu her zaman almak için eğlencelidir. Ancak, pek çok farklı içerik fikrini de toplayabilir ve bu, örneğin düşük performans gösteren içeriği değiştirmenize yardımcı olabilir. Belki de, seyircinizin söylediği şeydeki şeyi söylemiyorsunuzdur.
AdWords, müşterilerinizin neler düşündüklerini, hissettiklerini, söylediklerini ve aradıklarını tam olarak doğrular. Öyleyse neden bu tür verileri kullanmıyorsunuz? Bu yüzden, geniş eşleme düzenleyici öğelerini mutlaka inceleyin ve bunu daha iyi hale getirmek için neler yapabileceğinizi görün.

4. Uzantılar

Sonra dördüncü şey uzantılar. Dolayısıyla, uzantılar bir reklamın altında gösterilebilecek küçük parçacıklardır.
Yüklenen tüm uzantılara her zaman sahip olmalısınız ve belki de Google bazılarını seçer, belki olmaz, ama en azından bir seçenek olarak oradalar. Şimdi harika olan tek şey ek bilgi uzantıları. Bunlar ücretsiz deneme gibi küçük site bağlantıları ve insanlar bunlara tıklayın ya da daha fazla bilgi veya menü veya ne olursa olsun bulun. Artık bu ek bilgi uzantılarındaki dil testi, harekete geçirici mesaj düğmelerinde size yardımcı olabilir.
Özellikle insanlar beyaz bir kağıt indirmek istiyor gibi şeyler hakkında düşünürseniz, bunu ifade etmenin en iyi yolu nedir? Bülteniniz veya iletişim formunuz için bir gönder düğmesi gibi şeyler için ne söylemek istersiniz? Mikro-kopya olarak adlandırılan bu küçük, küçük parçalar, en yüksek performans gösteren ek bilgi uzantılarınızı alarak ve bunları web sitenizde harekete geçirici mesajınız olarak kullanarak neler yapabilirsiniz?
Bu, doğrudan tıklama tıklama oranınızı artıracaktır. İnsanların sizin hakkında neler hissettiğini geliştireceksiniz ve reklamlarınızda gördüğünüz dil ile web sitenizde bulunan dil arasında gerçekten hoş bir tutarlılığa sahip olacaksınız, çünkü gerçekten istediğiniz bir şey bir SEO olarak bu silo içine almak için bu SEO kaçınmak ve bu AdWords ve ikiniz birbirleriyle hiç konuşmuyor ve kopya sadece ödenen tarafı ve organik tarafı arasında tamamen ayrılmış hissediyor.
Hep birlikte çalışmalı. Bu yüzden, AdWords'ü biraz anlamaya, bunu öğrenmeye, bununla ne yapabileceğinizi bilmeye ve SEO çalışmalarınızda bu bilgileri kullanarak zaman kazanmaya başlayarak, yerinde deneyimlerinizi geliştirebilirsiniz. Sıralamalar ve ödenen kişi muhtemelen onlarla biraz konuştuğunuzu takdir edecektir.
Teşekkürler

Yorum Gönder

0 Yorumlar