Google Adsense Kullanarak İnternetten Dolar ve Euro ile Para Kazanmak

Google Adsense Kullanarak İnternetten Dolar ve Euro ile Para Kazanmak



Google Adsense Üzerinden Dolar ve Euro ile Para Kazanmak istiyorsanız,öncelikle yabancı dil bilmeniz lazım.Öncelikle bu konuda bir girişiminiz varsa, hangi dilde blog yazmak istiyorsanız o dili iyi bilmeniz gerekiyor. Tabi bu konuda bir sürü öne sürülen bir dizi söylem vardır. Yabancı bir blog yazmak istiyorsanız ve bu blog konusunda yeterince yabanci dil biliyorsan çok avantajlisin demektir.
Tabi eğer yabancı dil bilmiyorsan gene para kazanmamak söz konusu değildir. Peki bunu nasıl yaparım diyorsanız doğru adrestesiniz.

Adsense ile dolar ve Euro para kazanmak


Adsense Üzerinden Dolar ve Euro ile Para kanmak

Adım adım anlatacağım yazdıklarımı iyi okuyun. Öncelikle hangi konuda yazı yazacaksiniz, o konu üzerinden yani o sektör üzerinden bir yabanci alan adı almanız gerekir. Daha sonra türk olmayan yani türkiye lokasyonu olmayan bir hosting almanız gerekiyor. Bunlarida anlatmama gerek yok sanırım. Site kurmayı bilmiyorsanız benden yardım alabilirsiniz.  Neyse alan adınızı aldık,hostingimizide aldık ve sitemizi kurduk. Web sitemizi turkçe kurabiliriz ama iceriklerimiz yabanci olucak tabi. Eeee ben yabanci dil bilmiyorum orasida kolay siz sadece türkçe  makalenizi hazırlayın tabi hangi dile çevrilmesini istiyorsanız ücret karşılığında bir başka o dili iyi bilen birisine çevirmesini isteyebilirsiniz.

Adsense Kullanarak dolar ile Para kazanmak

Örnek olarak söylüyorum, diyelimki benim ingilizce bir sitem var o sitemde telefon modelleri diye oluşturulmuş bir site siz sayfanızda son model telefonların resimlerini ve özelliklerini belirttiğiniz bir yazı oluşturunuz başliginizda son model telefonlar diye tabi bunu türkçe deilde ingilizce dilinde latest phones olmalı ve makalenizde ingilizce olmadır.



Yorum Gönder

0 Yorumlar