Evden Eve Nakliyat Bir Taşımacılık Hikayesi

Evden Eve Nakliyat Bir Taşımacılık Hikayesi

Evden Eve Taşımacılık Hikayesi


Evden Eve nakliyat

Aylardan temmuz babam bize yeni bir ev almıştı yıllar sonra kendi evimize taşınacaktık. Çok mutluyduk artık kira derdinden kurtulmuştuk. Yeni bir evimiz ve kendi odalarımız olacaktı artık, yeni eşyalar, yeni bilgisayarlar ve tabikide eski yatagimizdan kurtulup yeni yaltaklarımızda yataklık. Ne mutlu o varlığa ki, tüm  ömrünü  bize vefa  etmişti. Onu çok  seviyordum, bir türlü kendi zaman ayirmazdi. Hep biz hep biz 
Yemez yedir, giymez giydirirdi  babam.

Bana çok güvenirdi babam, bana oğlum sen bize bir evden eve nakliye firması bulda yeni eşyalarımızı yeni evimize taşısınlar.
İşte film bu noktadan koptu, bende tamam baba ben bulurum dedim. Başladım  evden eve nakliyat firmalarını araştırmaya fiyat üstüne fiyat talep üstüne talep aldık ve bir firmadan karar kıldık. Firmayla temmuz ayı  19 da pazar  günü anlaştık, tam bir haftamız var. Eşyalarımızı topladık hazır hale getirdik, cumartesi günü ise firmayı bir Daha aradım abi yarın geliyorsunuz kaydımız var dedim. Tabi saat 9 da anlaştığımız gibi geleceğiz dediler. O gün akşammı yerimizde duramıyorduk, çünkü yeni evimize taşınacaktık,artık kiradan kurtulmuştuk.

Evden Eve nakliyat kamyonu
 Sabah oldu erkenden kalktık ve kahvaltımızı ettik başladık beklemeye nakliye firması gelecek diye, saat 09:10  geldiler tam 5 arkadaş tuncay, ibrahim, mahir, alaatin ve bir amca kaffee diye, çok tatlıydılar. Işlerini n ehli ve son derece usta kisilikleri vardi bisimle hitap tavirlari gayet duzgun arkadaşlardı. Yeni aldığımız eşyaları son derece titiz, ve güzel bir şekilde ambalajladilar. Özellikle tuncay ve ibrahim adlı arkadaşlar. 

Firmanın adını burdan paylaşmayacam çünkü reklama girer, 

Yorum Gönder

0 Yorumlar