İnsanları İkna Etmenin 3 Yolu

Kitlenizi Büyütmeyi Düşünmemelisiniz
Aslında şunu tekrar söyleyeyim: Kitlenizi büyütmeye odaklanmamalısınız .
Özellikle de kitlenizi büyütmeye odaklanmak, işletmeniz için uygun olmayan ve sizden asla satın almayacak kişilerden gelen tıklamalar ve görünümler gibi yüzeysel hedeflere yol açıyorsa .
İnsanları ikna etmenin yolları

İçeriğinize zaten dikkat eden ilgilenen müşterileri dönüştürmenizde daha iyi olmanız gerektiğini düşünüyorum .
Yeni üyeler çekerken, mevcut takipçilerinize nasıl hizmet edeceğinin eski içerik pazarlama sorununu bağlayan özgürleştirici bir fikir olabilir.
Çünkü sadık arkadaşlarınıza hizmet etmek, doğal olarak herkese değil, içeriğinize daha çok düşünen insanları çekecektir .
İlgilenen beklentiler, sunduğunuz şeyleri merak ediyorlar çünkü bundan faydalanabileceklerini düşünüyorlar, ancak yine de onları ikna etmelisiniz.
İlgilenen beklentiler neye benziyor ve onlar için doğru içeriği nasıl yaratıyorsunuz?

Heyecan

“Yazarın fan klübüne kaydoldum sevindim! Yeni kitabı önceden sipariş ettim! ”
Yukarıdaki alıntı, yakın zamanda bir arkadaşımdan aldığım ve kitap kapağının ekran görüntüsü olan gerçek bir metin mesajıdır.
Kendisi tarafından yayınlanan Amazon yazarı tarafından keşfedilen bu gizemli romanlardan çok hoşlanıyor ve yazarına kitaplarını ne kadar takdir ettiğini bildiren bir e-posta gönderdi.
Yazar arkadaşımı geri yazdığında, e-posta listesine (onun “fan klübü”) sınıfa bir sonraki taksiyi bıraktığını ilk öğrenen kişi olarak kaydettirdi.
Şimdi, her zaman bu kadar kolay değil, ancak sizden satın almayı bekleyeninsanları hafife almayın - bazen ürün veya hizmetinizi serbest bırakmadan önce.
Bu yazar, arkadaşımın kitaplarla ilgili heyecan duymasını sağlayan posta listesine içerik sağlamıştı ve bu tür bir beslenme, kitabı ön sipariş verebildiğiniz anda anında satışa götürdü.
Arkadaşım, yazarın platformuna yeni bakış açıları çekmeye yardımcı olan Amazon'da okuduğu kitapların yorumlarını da yazdı.

ilham vermek

“Bir süre dans dersleri almak istedim ve şimdi bir sınıf bulacağım!”
Şükran Günü'nün etrafındaki bir partide, vintage kıyafetlerde bulunan dokuz kişiye harika bir çiftle konuştum.
Çabucak dans etmeyi öğrendiklerini çabucak öğrendim ve onlardan hemen sonra sevdiğim şey, bu konuya boyun eğmedikleri. Birkaç kelime değiştirildi ve konuşmamız farklı bir yöne gitti.
Gördün mü, hobilerine ilgi duyduğumu düşünmediler. Her ne kadar bu konuda tutkulu olsalar da, çok fazla ayrıntıya girerlerse “yanlış ihtimal” için zaman kaybı olurdu.
Fakat aklımın gerisinde, bahsetme fırsatım olduğunda, dansa dönmek için dönmeyi bekleyemedim!
Ve öğrendiklerinde “ilgilenen bir olasılık” olduğunu öğrendim ve bana ders alma konusuna ilham veren birçok yararlı bilgi sağladılar.
Kitlenizdeki bazı kişiler işletmeniz için uygun bir seçimdir, ancak neden harekete geçmek için doğru zamanın olduğunu bilmek zorundadırlar. Bunları içeriğinizle yönlendirin .

Eğitim vermek

“Müze üyeliğimi yenilemeyi düşünüyorum, ama sık sık kullanacağımdan emin değilim.”
Birkaç yıl önce, bir yerel sanat müzesine yaptığım bir üyeyi iptal ettim çünkü bir keresinde yaptığım kadar sık ​​gitmedim.
Yeniden katılmak için bana çok teşvik ettiler, ama postaya en son ulaşana kadar hiç bir zaman ikinci bir bakış vermedim.
Güzel.
Ancak satış mektubu ile birlikte müze şunları içeriyordu:
  • Gelecek 12 ay boyunca sergilerin her birinden bir sanat baskısı
  • Tarihleri ​​de dahil olmak üzere her bir serginin özeti
  • Üye, her sergi ile ilişkilidir
Bu durumda müzenin beni ikna etmesi için bana ilham vermekten daha fazlasını yapması gerekiyordu; Bana katılmaları ve elde edebilecekleri kesin faydaları göstermeleri konusunda eğitmek zorunda kaldılar.

Mevcut kitleniz için minnettarlığınızı derinleştirin

İçeriğinizi kontrol etmek için daha fazla insanı isteseniz bile, işinizle ilgili harika şeyler yapmak için o büyük, "ideal" kitleye ihtiyacınız yoktur.
Size kimin dikkat ettiğine ve onların ihtiyaçlarına doğrudan nasıl konuşabileceğinize odaklanın .
“İdeal” in orijinal versiyonunuz gerekli olmayabilir.

Yorum Gönder

0 Yorumlar