2019'da Yerel Işletmeler için Kendi Web Siteleri Neden Gereklidir?
... ama lütfen bu istatistikten yanlış hikayeyle gelmeyin.
Yerel markalar ve pazarlamacıları Google'ın Truva atını izledikleri sırada, eski “ücretsiz” tanıtımı ücretli paketler, Yerel Hizmet Reklamları, sıfır tıklama SERP'leri ve ilgili yapılarla değiştirerek, en üst düzeydeki oyuncudan en iyi rakibe geçiş yaparak, forum üyelerini görmek hiç şaşırtıcı değil “Artık bir web sitesine ihtiyacım var mı?” diye soruyor
div style="box-sizing: border-box; margin-bottom: 2em; margin-top: 2em;">
Bu soruya verdiğimiz cevap, “Evet, 2019'da sizden daha fazla bir web sitesine hiç ihtiyacınız olmadı.” Bu yazıda şunları inceleyeceğiz:- Neden yerel işletmelerin web sitelerine ihtiyacı yok gibi görünüyor?
- Yerel işletmelerin web sitelerine neden daha fazla ihtiyaç duyduğuna dair istatistiksel kanıtlar
- Yerel işletme web sitelerinin mevcut durumu ve en çok ihtiyaç duyulan iyileştirmeler
Google bu kadar çok hediye almayı nasıl bıraktı?
Yakın geçmişte, yerel amaçlı bir Google sorgusu, her bir girişin sonraki adımlarının tümü için kullanıcıyı doğrudan bu markaların web sitelerine götüren büyük bir on adet yakındaki işletmeyi beraberinde getirdi. Mütevazı bir pazarlama çabası, Google hediyelerinin duşuyla sıralamalar, trafik ve dönüşümler şeklinde ödüllendirildi.
Daha sonra bu cömert SERP'ler yedi noktaya, daha sonra da üçüne, mobil deniz değişikliğinin pazarlığa atılmasıyla ve doğrudan web sitesi bağlantıları yerine Google'a ait arayüzlerin katmanlarından ve katmanlarından oluşuyordu. 2018'de, sarma kağıdında paslanırken, Google'dan bulduğumuz hediyeler daha ucuz, daha küçük ve daha az göze çarpar.
Bu beş önemli gelişmeyi düşünün:
1) Sıfır tıklama mobil SERP
Rand Fishkin'in yakın tarihli bir sunumundan elde edilen bu slayt, 2016-2018 yılları arasında hiç tıklanmayan SERP'lerin büyümesine ilişkin bulgularını kapsıyor . Mobil kullanıcılar, arama motoru sonuçlarının yayınlanmasında, Google'ın kendi arayüzünden daha derine gitmelerini gerektirmeyen% 20'lik bir artış yaşadılar.
2) Ücretli reklamların yerel paketlere tecavüz edilmesi
Peter J. Myers, 2018'de 11.000 SERP'yi araştırdığında , rekabetçi yerel paketlerin% 35'inin reklam özelliği bulduğunu belirtti .
3) Google bir lider gen ajansı olmak
Son olarak, Google'ın işletmeleri ve tüketicileri arasında ücretli müşteri temsilcisi olarak aracılık ettiği Yerel Hizmet Reklamları programı , 77 ABD şehrinde 23 işletme kategorisini ele geçirdi .
4) Markalı SERP'leriniz bile size ait değildir
Bir kullanıcı özellikle markanızı ve Google Bilgi Panelinizi ararken arama yaptığında, muhtemelen uzun süredir devam eden “People Also Search For” dizisinin altındaki rakiplerle başa çıkabilirsiniz. Ancak bu, Google'ın Groupon'un KP'nizin üst kısmına reklamvermesine izin vermesiyle veya Doordash ve GrubHub'un ön ve merkezden nikel ve kendi müşterilerinizin emirleri ile sizi ödünç almasına izin vermesiyle aynı şey değildir .
5) Google, yerel işletmeler için yeni "ana sayfa" olarak adlandırılıyor
Bu yayının başında vurgulandığı gibi, pazarlamacıların% 64'ü, Google'ın yerel işletmeler için yeni "ana sayfa" haline geldiği konusunda hemfikir. Mike Blumenthal tarafından yönetilen bu kavram, bir Google Bilgi Paneli'ne bakan bir kullanıcının temel işletme bilgilerini edinebileceğini, bir telefon görüşmesi yapabildiğini, yol tarifi aldığını, bir şeyler için rezervasyon yaptığını, bir soru sorduğunu, sanal bir geziye çıkabileceğini, mikroblog yayınlarını okuyabileceğini, saatlere bakabileceğini belirtir. işlem, fotoğrafların arasından başparmak, meşgul zamanları görmek, okumak ve yorumları bırakın. Bir markanın alanını tıklamak zorunda kalmadan, kullanıcı tamamen memnun olabilir.
“Yeterince küçük olan insan için hiçbir şey yeterli değil.”
- Epikurus
Toplayabileceğimiz çok daha fazla örnek var, ancak hepsi tek bir şekilde özetlenebilir: Google'ın en yeni yerel girişimlerinin hiçbiri, müşterileri markaların kendi web sitelerine yönlendirmekle ilgili değildir. Yerel SERP'ler, kullanıcıların Google’ın platformlarında Google ve ortakları için maksimum gelir elde etmesini sağlamak için küçülmüştür ve yeniden yapılandırılmıştır.
Bu konuda Epicurus kadar felsefi olabilir ve Google'ın yerel ürünlerden daha fazla gelir elde etmek zorundakalmasa bile kendi ürünleri ile mümkün olduğu kadar karlı olma hakkına sahip olduğunu söyleyebilirsiniz . Ancak, Google'ın yeni rotası, markanızın veya ajansınızın web sitelerinin bu yoğun kontrollü ortamda eski haline geldiği sonucuna ulaşması durumunda, lütfen okumaya devam edin.
Web siteniz ana kayaınızdır
Bunun anlamı, yüksek oranda organik olarak derecelendirilen işletmelerin, yüksek ilişkili yerel paket sıralamasına sahip olma olasılıklarının yüksek olmasıdır. Aşağıdaki ekran görüntüsünde, dizin türü platformları alırsanız, "deli atıcılar ga" için sayfa 1'de sıralanan marka web sitelerinin, Google'ın yerel paketinde yer alan iki işletme olduğunu da görebilirsiniz:
İlk 3 Google yerel paket sonuçlarının ne sıklıkla 1. sayfa organik sıralaması var?
Küçük bir çalışmada, 7 ABD şehir ve kasabasında 15 ana anahtar kelimeye baktık. Bu, Google'ın yerel paketinde 315 olası giriş sağladı. Bu 315'ten, yerel paketlerde yer alan 235 işletme de 1. sayfa organik sıralamalarına sahipti. Bu bir var % 75 organik web sitesi sıralaması ve yerel paketi varlığı arasında korelasyon.
* Yerel ve organik sonuçların korelasyon göstermediği dikkate alındığında, bazen spam GMB listelerinin veya ilk bakışta anlam ifade etmeyen gizemli SERP'lerin, bazı durumlarda Google testinin bir sonucu olarak ortaya çıkmış olabileceğine dikkat çekmek gerekir.
Buna ek olarak, birçok yerel işletme, bazı kategorilerde artık Google’ın ilk sayfasına gitmiyor, çünkü organik SERP’ler en iyi liste ve dizinlerle doludur. Çoğu zaman, yerel işletme web siteleri organik sonuçların ikinci sayfasına itildi. Diğer bir deyişle, spam, “en iyiler” ve gizemler kaldırılmışsa, yerel-organik korelasyon muhtemelen% 75'in çok üzerinde olacaktır.
Ayrıca, yakın tarihli bir çalışmada, Google'ın Yerel Hizmet Reklamları mevcut olduğunda bile , tıklamaların% 43,9'unun organik SERP'lere gittiği tespit edilmiştir . Açıkçası, eğer organik SERP'lerin tepesine gelebilirseniz, bu sizi tamamen organik bir bakış açısından çok iyi bir CTR şekline sokar.
Paket servisinizden
Pazarladığınız yerel işletmeler, Google'ın sıfır tıklama SERP'lerinin, ödenmiş SERP'lerin ve lider gen özelliklerinin saldırılarını durduramayabilir, ancak "ücretsiz" yerel 3'lü paketler hala mevcutsa, en iyi bahislerimiz mümkün olan en güçlü web sitesine sahip olmak . Ayrıca, organik SERP'ler önemli bir tıklama kaynağı olmaya devam etmektedir.
Web sitelerinin eskimiş olmasından kaynaklanmamakla birlikte, fırsatların giderek azalmasıyla birlikte yerel SERP'in görünürlüğünü korumak için en sağlam temel taşı onlardır.
Bu, sektör genelinde, en çok önem taşıyan organik metriklere göre iki katına çıkmayı gerektirir.
Yerel-organik uçurumun kapatılması
“Biz tekrar tekrar yaptığımız şeyiz. Mükemmellik, o zaman bir eylem değil, bir alışkanlıktır. ”
- Aristoteles
2017 tarihli bir CNBC araştırması , küçük işletmelerin% 45'inin web sitesi olmadığını ve büyük işletmelerin çoğunun web sitelerine sahip olduğunu, birçok yerel işletmenin de “küçük” olduğunu belirtti.
Ayrıca, 9,392 Google Benim İşletmem girişlerinin yakın tarihli bir denetiminde, % 27 oranında web sitesi bağlantısı bulunmadığı tespit edildi .
1.411 pazarlamacılarının müşterilerin daha fazla kaynak ayırmalarını istediği sorulduğunda,% 66'sının web sitesi odaklı bir varlık göstermesi tesadüf değil. Bu, yerel içerik geliştirme, yerinde optimizasyon, yerel bağlantı oluşturma, sıralama / trafik / dönüşümlerin teknik analizi ve aşağıdaki Moz anketi grafiğinde gösterildiği gibi web sitesi tasarımını içerir:
Web sitelerinin rekabetçi yerel paket sıralaması için tablo payları olduğu bir ortamda, hemen hemen tüm yerel işletmeler yalnızca bir taneye ihtiyaç duymazlar, ancak en fazla organik sıralamaya ulaşabilmeleri için mümkün olduğu kadar güçlü olmalarına ihtiyaç duyarlar.
Bir web sitesini güçlü yapan nedir?
SEO Moz Başlangıç Kılavuzu mümkün olan en iyi web sitesi oluşturmak için inanılmaz derecede ayrıntılı kurallar sunmaktadır. Yerel bir işletmeyi pazarlayan herkesin bu kapsamlı rehberle okumanızı tavsiye etsek de, güçlü web sitelerinin bir araya getirildiğini belirterek içeriğini burada özetleyebiliriz:
- Teknik temelleri
- Mükemmel kullanılabilirlik
- Yerinde optimizasyon
- İlgili içerik yayını
- Tanıtım
Şimdiki amacımız için, son üç öğeye özel bir bakalım.
Yerinde optimizasyon ve ilgili içerik yayını
Yerinde SEO ve içerik geliştirmenin birbirinden neredeyse bağımsız olarak ele alındığı bir zaman vardı. Ve yerel işletmelerin kendi web sitelerinde (altbilgi ve Bize Ulaşın sayfası gibi) önemli yerlere temel iletişim bilgilerini koymaları için biraz daha fazla çaba göstermeleri gerekecek, ancak yayın ve optimizasyon tek bir konu olarak görülmelidir. Modern bir strateji, aşağıdakilerin hepsini dikkate alır:
- Anahtar kelime ve gerçek dünya araştırması, tüketicilerin istediği yerel bir işletmeyi anlatıyor
- Tüketici istekleri daha sonra web sitesinde, ana sayfası, yer açılış sayfaları, sayfa, blog ve diğer bileşenler de dahil olmak üzere web sitesinde yayınladığı şeye yansır.
- Tüketici isteklerinin tam yansıması, etiketlerin, başlıkların, açıklamaların, metnin ve bazı durumlarda işaretlemenin de dahil olduğu her sayfanın tüm öğelerinde (anahtar kelime ve gerçek dünya araştırmasıyla keşfedilen) insan dilinin uygulanmasını sağlamaktır.
Burada tarif ettiğimiz şey bir dizi kopuk çaba değil. Web sitesini araştırmak, yazmak ve yayınlamak için ayrılmaz bir çabadır. Anahtar kelimeleri bir etikete veya bir sayfanın içeriğine ayırmaktan çok, odak, belirli bir tüketici demografisi için yetkili bir kaynak oluşturarak Google gibi arama motorlarının gözünde topikal otorite oluşturmaya kaymıştır. Bir işletme, müşterilerinin ihtiyaçlarını (ihtiyaçlarının dilini de içerecek şekilde), web sitesinin mümkün olan her bileşeninde yansıtabildiğinden daha yakından ilgilendirir.
Bunun varsayımsal bir örneği, Dallas'taki büyük bir tıp kliniği olurdu. Geçen yıl, telefon görevlileri grip aşısı ile ilgili temel sorular sordu, nerede ve ne zaman alınacakları, neye mal ettikleri, yan etkilere neden olacaklar, önceden var olan sağlık sorunları olan kişilerde yan etkiler, vb. Tıp Merkezi'nin pazarlama ekibi, Moz Keyword Explorer'a bir göz attı ve grip aşısını çevreleyen muazzam miktarda soru olduğunu gördü:
Ücretsiz anahtar kelime araştırma aracı olan Kamuoyunu Yanıtla'nın bulgularının bu küçük bölümü, insanların grip aşısı hakkında kaç sorusu olduğunu göstermektedir:
Tıp kliniğinin bu konular için ulusal olarak rekabet etmesine gerek yoktur, ancak yerel düzeyde, web sitesindeki bir sayfa yakın bir hastanın bu konuyla ilgili neredeyse her soruyu yanıtlayabilir. Düzgün oluşturulan sayfa, etiketlerinde, başlıklarında, açıklamalarında, metinlerinde ve işaretlemelerinde insan dilini yansıtacaktır. Tüm hastalara nereden geleceğini ve bu prosedür için ne zaman geleceğini söyleyecektir. Zaman alıcı telefon görüşmelerini azaltma potansiyeline sahiptir.
Ve son olarak, Google'ın gözünde iyi klinik olarak sıralama yapma şansını güçlendirmek için topikal otorite geliştirecek ... ki bu da daha sonra yerel sıralamaların iyileştirilmesi anlamına geliyor.
Anahtar kelime araştırma araçlarının genellikle konumu doğru bir şekilde yansıtmayacağına dikkat etmek önemlidir. Bu nedenle, araştırmalar genellikle ulusal düzeyde yapılır ve daha sonra bölgesel veya yerel dil farklılıklarını ve coğrafi terimleri yansıtacak şekilde ayarlanır. Diğer bir deyişle, bir anahtar kelime aracı tam olarak Dallas'ta kaç yerel tüketicinin “Nerede grip aşısı olsun?” Diye sorduğunu tam olarak yansıtmayabilir, ancak anahtar kelime ve gerçek dünya araştırması bu tür soruların kesinlikle sorulmasını işaret eder. Yerel işletme web sitesi bu soruyu, gerekli coğrafi şartlarda da eklerken yansıtabilir.
Yerel bağlantı kurma, tanıtım çabalarının önlerine getirilmelidir.
Moz’un endüstri anketi , katılımcıların üçte birinden fazlasının yerel bağlantı kurma stratejisinin yerinde olmadığını tespit etti . Bu arada, bağlantı kurma, pazarlamacıların müşterilerine daha fazla kaynak ayırmalarını istedikleri ilk üç görevden biri olarak listelendi. Burada açıkça bir bağlantı kesildi. Etki Alanı Otoritesi, organik sıralamalar ve daha sonra yerel sıralamanın oluşturulmasında oynadığı temel rol göz önüne alındığında, güçlü web siteleri oluşturmak bu boşluğu köprülemek anlamına gelir.
Birincisi, yerel iş pazarlamacılarına ve müşterilerinin bağlantı kurma konusunda şüpheli hissetmelerine neden olabilecek eski önyargıları incelemeye yardımcı olabilir. Bunlar büyük olasılıkla Google'ın genel dünyasında elinden çıkarılan bağlantı spam'lerinden kaynaklanıyor. Google'ın bunu cezalandırmak ve yeteneklerini en iyi şekilde filtrelemek zorunda kalması.
Çok uzun zaman önce, sadece dijital ortamda faaliyet gösteren pek çok işletme ücretli bağlantılar, bağlantı çiftlikleri, karşılıklı bağlantılar, kötüye kullanımlı link bağlantı metni ve benzerleriyle bir gün geçiriyordu. Çevrimiçi bir şirket, tamamen ilgisiz kaynaklardan gelen binlerce bağlantıya sahip olabilir ve bunların hepsi artan sıralamalar umuduyla. Açıkça, bu uygulamalar, etik bir işletmenin yatırım yapma konusunda iyi hissettirebilecekleri bir şey değildir, ancak özellikle yerel bir pazarlamacı bir müşteriye işaret edebilecekleri, en iyi yerel bağlantıların genellikle gerçek dünya ilişki kurma .
Yerel işletmeler gerçekten özeldir, çünkü kendi komşularından oluşan ayrı ve fiziksel bir topluluğa hizmet ederler. Yerel bir iş kendi toplumunda ne kadar çok yer alırsa, daha doğal bağlantı fırsatları yerel gibi şeylerden kaynaklanır:
- Sponsorluklar
- Etkinlik katılımı ve hosting
- Online haberler
- Bloglar
- İş dernekleri
- B2B çapraz tanıtımlar
Yerel bir işletmenin, komşu ülkelerle geliştirdiği ilişkilerden dolayı belirli bir toplulukta gerçek topikal ve alan yetkisi kurabileceği pek çok yol vardır.
Bu çabaya başlamak için mükemmel bir yol, destekleyici bir backlink profili elde etmek için hangi işi yaptıklarını keşfetmek için aynı veya benzer iş kategorilerinde yüksek sınıf yerel işletmelere bakmaktır. Moz Link Intersect bunun için son derece harekete geçebilen bir kaynaktır ve bir işletmenin, kiminle bağlantı kurduğunu bulmak için en iyi rakiplerini girmesini sağlar.
Aşağıdaki örnekte, Albuquerque'deki küçük bir B & B, kentinde iki lüks Tribal tatil köyüne bakmaktadır:
Link Intersect daha sonra, bir veya iki rakibin kazanmış olduğu bağlantıları gösteren bir fırsat planı ortaya koyar. Sondaj, B & B, Marriott.com'un bir Albuquerque şeyler-yapılacak sayfasındaki Tribal tatil yerlerine bağlandığını bulur:
Küçük B & B, aynı sayfada bir yer kazanmaya çalışabilir, çünkü bir şey yapmak için cömert çay partilerine ev sahipliği yapar. Sosyal yardım, yerel Marriott'ta kişisel olarak çalışan birini bilerek B & B sahibine bağlı olabilir. Onlarla şahsen ya da telefonda, hatta e-postayla buluşmayı içerebilir. Bu destek başarılı olursa, yerel sıralamanın temelini oluşturan organik rütbeyi artırmak için mükemmel, ilgili bir bağlantı kazanılmış olacaktır.
Daha sonra işlemi tekrarlayın. Aristoteles, tekrar tekrar yaptığımız ve mükemmelliğin bir alışkanlık olduğumuzu söylediği zaman bağlantı kurma konusundan bahsediyor olabilir. İyi pazarlamacılar, müşterilere, iyi bir bağlantı fırsatını gördüklerinde mükemmel alışkanlıklara sahip olmalarını öğretebilir.
Tamamen alınmış
Bir web sitesi olmadan, yerel bir işletme, organik sıralamaları güçlü bir şekilde etkileyen marka kontrollü yayıncılık ve bağlantı kazanma platformundan yoksundur. Bunun yokluğunda, rekabetçi yerel paketlerde iyi sıralama şansı daha az olacaktır. Tamamen ele alındığında, durum, web sitelerinde önemli ölçüde yatırım yapan yerel işletmeler için açıktır.
Şu an hareket etmek aslında gelecek için bir stratejidir
“Değişim dışında kalıcı bir şey yoktur.”
- Heraclitus
Artık güçlü web sitelerinin rekabetçi pazarlarda yerel sıralamalar için temel olduğunu belirlediniz. Pazarladığınız yerel işletmeleri, alanlarının bakımını öncelik sırasına koymaya teşvik etmek için çeşitli nedenleri emdiniz. Ama iletebilmek için ihtiyaç duyacağınız bir şey daha var ve bu bir aciliyet hissi.
Şu anda, hala ücretsiz bir yerel paket listesinden kazanabileceğiniz her müşteri, gelecek için çok değerli.
Bu, Google’a ödeme yapmak zorunda kaldığınız bir müşteri değil, şu andan itibaren altı ay, bir yıl veya beş yıl olabilir. Evet, yüksek yerel sıralamaya katkıda bulunan güçlü web sitesini geliştirmeye bolca yatırım yapmak zorunda kaldınız, ancak bu özel potansiyel için doğrudan Google'a bir kuruş ödemediniz. Kısa bir süre sonra, yeni müşterilerinizin büyük bir kısmı için Google’da komisyonları devretmek zorunda kalabilirsiniz. Bu nedenle, şimdi hareket etmek, gelecekteki harcamalara karşı bir sigorta gibidir.
Bunun doğru bir şekilde çalışması için, yerel işletmelerin Google’ın şu anda ücretsiz gönderdiği potansiyel müşterileri alması ve bunları uzun vadeli, sadık müşterilere dönüştürmesi gerekir. Ve eğer bu özgürce kazanılmış müşteriler markanız için ağızdan lehçe savunucuları olarak hareket etmekten esinlenebiliyorsa, Google’a bağlı olmayan bir gelir akışı geliştirmek için önemli bir şey yapmış olursunuz.
Bu teklif zaman geçtikçe zaman aşımına uğrayabilir. Kapitalist yerel SERP'ler söz konusu olduğunda, pazarlamacılar değişimin tek sabit olduğunu bilen Yunan filozoflara benziyor. Truva atı, her ABD şehrine gitti ve şüpheli bir raf ömrüne sahip bir hediye. Özgür paketlerin eski haline gelip gelmeyeceğini tahmin edemeyiz, ancak rüzgârın esiyor olduğu şeklindeki endişelerinizi paylaşıyoruz.
Ne yapabilirsiniz açıkça Şu anda görmek siteleri 2019 Rather'ın şey ama eskimiş olacağını, onlar yerel sıralamasında, değerli ücretsiz yol açar ve sadık gelir yapı taşlarıdır bakılmaksızın SERPs gelecekte nasıl değiştirebileceğini
0 Yorumlar